Ateljérapport 21 februari

Handlade såjord idag och några perlargonsticklingar. Ser fram emot vintersemester nästa vecka och att då få rigga upp såbord och lampor och saker. Som en vis Astrid uttryckte det ”Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nån sätter fart..”.

För att spe på saken ännu lite mer så satte jag idag igång tillverkningen av sommarens örtkrukor. Funderar nu lite om jag ännu skulle hinna svepa till med en pelargonkruka före jag ska iväg till kvällens undervisning.

IMG_7329

Örtkrukor

Örtkrukor, sommaren 2012

Örtkrukor, sommaren 2012

2 kommentarer

Under Uncategorized

2 svar till “Ateljérapport 21 februari

  1. Anonym

    Du har väl min beställning på ”knopparna” och ”krukorna” (5 + 9 luftfuktare)?
    Kram
    Maria

    • spunkt

      Om du är i stan nångång så får du komma här via och kolla utbudet på ”special-luftfuktare”. Knopparna ska jag snart börja med.
      kram

Lämna en kommentar